Home › Co nabízíme

Co nabízíme

Vzdělávání jako nástroj k prosazení změn.

Naše společnost se zaměřuje na školení firem, působících především v oblasti servisu automobilů, výroby a služeb.

Právě v těchto třech specifických oblastech dokážeme poskytnout komplexní řešení ušité na míru podle Vašich požadavků.

postava

 

Firemní vzdělávací projekty
Tréninky ušité na míru
Konzultace a poradenství
Analýzy vzdělávacích potřeb
Týmové a individuální koučování

Průzkumy a analýzy servisu
Mystery shopping
Mystery calling

Analýzy ukazatelů a výkonnosti servisu
Analýzy kvality poskytovaných služeb
E-learningové programy

S čím Vám můžeme pomoci v oblasti výroby

 

Co udělat pro to, aby se Vaši noví teamleadři začali cítit a chovat jako manažeři?
Zatěžují Vás podřízení řešením operativních úkolů?
Když je vedoucí výroby pár dní pryč, přestává Vaše dílna fungovat?
Nejste spokojeni s předáváním směn mezi výrobními týmy?
Problémy na dílně Vaši pracovníci dobře znají, ale umí odstranit jejich příčiny?
Jak zajistit, aby výroba, logistika, kontrola a technologie začaly pracovat jako jeden velký tým?

 

S čím Vám můžeme pomoci v oblasti prodeje & servisu automobilů

 

Jak dosáhnout trvalého zlepšení v anketách spokojenosti zákazníků?
Jak udělat z přijímacího technika úspěšného prodejce servisních prací a náhradních dílů?
Vykazuje Váš servis nízké tržby na zakázku ve srovnání s konkurencí?
Jak zvládnout nárůst zakázek se stávajícím počtem pracovníků a vybavení dílny?
Jak optimalizovat sklad náhradních dílů?
Rádi byste změnili systém odměňování prodejců, přijímacích techniků a mechaniků, ale nevíte jak?

 

S čím Vám můžeme pomoci v oblasti služeb

 

Setkáváte se v poslední době se stížnostmi zákazníků na servis, ke kterým z Vašeho pohledu nemuselo vůbec dojít?
Uvažujete o změně systému služeb a potřebujete k tomu přeškolit techniky i asistentky?
Máte dojem, že Vaši servisní technici mají velké rezervy v komunikaci se zákazníky?
Je vůbec možné, aby Vaše servisní techniky motivovalo i něco dalšího než peníze?
Lze dosáhnout, aby vůči zákazníkovi vystupoval prodej a servis jako jeden tým?
Co udělat pro to, aby Vaše asistentky začaly úspěšně prodávat po telefonu a neměly z toho obavy?